Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10926
Назва: | Обґрунтування змісту дисципліни «Сучасні інформаційні технології у наукових дослідженнях» для підготовки докторів філософії |
Автори: | Горчинський, Сергій Володимирович |
Ключові слова: | інформаційні технології наукові дослідження візуалізація даних хмарні сервіси доктор філософії |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» |
Бібліографічний опис: | Горчинський С.В. Обґрунтування змісту дисципліни «Сучасні інформаційні технології у наукових дослідженнях» для підготовки докторів філософії // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 29–30 (185–186) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2024. С. 212-216. (Серія: Педагогічні науки) |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | Мета роботи – обґрунтування змісту дисципліни «Сучасні інформаційні технології у наукових дослідженнях» для підготовки докторів філософії, що має на меті формування у здобувачів необхідних навичок роботи з сучасними інформаційними технологіями у проведенні наукових досліджень, аналізі даних та ефективному представленні результатів. Методологія. У дослідженні використані методи аналізу і систематизації наукових публікацій, педагогічного досвіду, а також спостереження за освітнім процесом. Це дало можливість визначити структуру та тематичне наповнення дисципліни, відповідно до потреб здобувачів наукового ступеня. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10926 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Горчинський_Сучасні інформаційні технології.pdf | 322,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.