Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10923
Назва: | The Content of Primary School English Teachers’ Philological Competence |
Автори: | Kmit, Olena Кміть, Олена Володимирівна |
Ключові слова: | philological competence levels of philological competence structure philological literacy philological culture philological self-education |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Riga |
Бібліографічний опис: | Kmit O.V. (2025) The Content of Primary School English Teachers’ Philological Competence: Proceedings of the scientific and pedagogical internship, February 24 – April 6, 2025. Riga: ISMA University of Applied Sciences. P. 34-38. |
Короткий огляд (реферат): | In the article the structure and content of primary school English teachers’ philological competence is defined. In the structure of philological competence a basic level, a professional and pedagogical level, a specialized level are distinguished. The content of philological competence is considered in this article as a set of philological literacy, philological culture, philological self-education. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10923 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kmit_The Content of Primary School.pdf | 2,49 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.