Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10923
Назва: The Content of Primary School English Teachers’ Philological Competence
Автори: Kmit, Olena
Кміть, Олена Володимирівна
Ключові слова: philological competence
levels of philological competence structure
philological literacy
philological culture
philological self-education
Дата публікації: 2025
Видавництво: Riga
Бібліографічний опис: Kmit O.V. (2025) The Content of Primary School English Teachers’ Philological Competence: Proceedings of the scientific and pedagogical internship, February 24 – April 6, 2025. Riga: ISMA University of Applied Sciences. P. 34-38.
Короткий огляд (реферат): In the article the structure and content of primary school English teachers’ philological competence is defined. In the structure of philological competence a basic level, a professional and pedagogical level, a specialized level are distinguished. The content of philological competence is considered in this article as a set of philological literacy, philological culture, philological self-education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10923
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kmit_The Content of Primary School.pdf2,49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.