Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10921
Назва: | Ресурсно-орієнтоване навчання у цифровому просторі з метою інтеграції досліджень, біологічної безпеки та кібергігієни у підготовці фахівців з біології та громадського здоров’я |
Автори: | Носко, Микола Олексійович Дейкун, Микола Петрович Мехед, Ольга Борисівна Мехед, Д. Б. |
Ключові слова: | ресурсно-орієнтоване навчання цифровий простір біологічна безпека кібергігієна віртуальні лабораторії громадське здоров’я інтеграція досліджень |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Ресурсно-орієнтоване навчання: теорія та практика підготовки майбутніх менеджерів у цифровому освітньому просторі : колективна монографія |
Бібліографічний опис: | Носко М. О., Дейкун М. П., Мехед О. Б., Мехед Д. Б. Ресурсно-орієнтоване навчання у цифровому просторі з метою інтеграції досліджень, біологічної безпеки та кібергігієни у підготовці фахівців з біології та громадського здоров’я // Ресурсно-орієнтоване навчання: теорія та практика підготовки майбутніх менеджерів у цифровому освітньому просторі : колективна монографія / за ред. д-ра пед. наук М. В. Гриньової, д-ра пед. наук Н. В. Кононец ; Полтав. нац пед.ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2025. С. 352-366 https://doi.org/10.33989/pnpu.716.c3178 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто концепцію ресурсно-орієнтованого навчання у цифровому просторі як інноваційного підходу до підготовки фахівців у галузі біології та громадського здоров’я. Особлива увага приділяється інтеграції наукових досліджень, принципів біологічної безпеки та кібергігієни у навчальний процес. Розглянуто роль цифрових освітніх ресурсів, відкритих платформ, віртуальних лабораторій та онлайн-симуляторів у формуванні компетентностей майбутніх спеціалістів. Визначено основні виклики та перспективи впровадження таких технологій у систему вищої освіти. Окремо проаналізовано ризики цифрового середовища, зокрема питання захисту даних, академічної доброчесності та інформаційної безпеки у процесі підготовки фахівців. Підкреслено необхідність міждисциплінарного підходу для ефективної інтеграції цифрових технологій у навчальний процес та їх вплив на якість освіти, професійну підготовку та відповідність сучасним викликам у сфері охорони здоров'я. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10921 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Носко_Ресурсно-орієнтоване навчання.pdf | 379,93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.