Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1092
Назва: Розвиток дитинознавства як комплексної наукової галузі крізь призму педагогічних досліджень
Автори: Янченко, Тамара Василівна
Ключові слова: дитинознавство
педагогічні дослідження
Дата публікації: 2019
Видавництво: Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Педагогіка у вимірі соціокультурних досліджень». Херсон: Видавництво ХДУ, 2019. С. 80–83.
Короткий огляд (реферат): Спрямованість вектору сучасної освіти на дитиноцентризм, забезпечення прав дитини на всебічний вільний розвиток вимагає системного підходу до розуміння природи дитини, її різноманітних потреб, закономірностей становлення особистості. Відповіддю на такі запити освіти та педагогічної науки може стати дитинознавство як комплексна наукова галузь, що інтегрує знання про розвиток дитини та дитинство в різних соціальних та історичних контекстах. Завдяки дитинознавству утверджується думка про те, що «кожна дитина є неповторною й унікальною особистістю», а «знання дитини, закономірностей і факторів її розвитку й формування – це актуальна вимога педагогічної науки»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1092
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.