Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1090
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Янченко, Тамара Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-25T08:50:22Z | - |
dc.date.available | 2020-03-25T08:50:22Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1090 | - |
dc.description.abstract | В Україні упродовж десятиліть існує досвід створення закладів для навчання, виховання та соціалізації різних категорій дітей з особливими освітніми потребами та інтеграції їх у суспільство. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Практична філософія і нова українська школа». Київ: Інститут педагогіки АПН України, 2019. С. 50–55. | en_US |
dc.subject | інклюзивна освіта | en_US |
dc.title | Історико-педагогічні аспекти становлення інклюзивної освіти: український досвід | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Історико-педагогічні аспекти становлення інклюзивної освіти: український досвід.pdf | 226.32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.