Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10907
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолетай, Олена Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-05-12T07:33:37Z-
dc.date.available2025-05-12T07:33:37Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПолетай О.М. Формування у майбутніх педагогів професійного навчання готовності до роботи в інклюзивному освітньому середовищі // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 29–30 (185–186) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2024. С. 135-139. (Серія: Педагогічні науки)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10907-
dc.description.abstractУ статті досліджуються дефініції «інклюзія», «інклюзивна освіта», «інклюзивне освітнє середовище», «дитина з особливими освітніми потребами». Висвітлюються деякі аспекти проблеми підготовки та готовності майбутніх педагогів професійного навчання до роботи в інклюзивному освітньому середовищі. Акцентується увага на тому, що готовність до такої діяльності є важливою складовою професійної підготовки студентської молоді у закладі вищої освіти. Визначені і проаналізовані компоненти готовності з урахуванням складових інклюзивного освітнього процесу. Мета роботи. Визначення та аналіз компонентів готовності майбутніх педагогів професійного навчання до створення інклюзивного освітнього середовища.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectінклюзіяen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectінклюзивна освітаen_US
dc.subjectінклюзивне освітнє середовищеen_US
dc.subjectзаклади освітиen_US
dc.subjectдитина з особливими освітніми потребамиen_US
dc.subjectготовністьen_US
dc.subjectкомпоненти готовностіen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.titleФормування у майбутніх педагогів професійного навчання готовності до роботи в інклюзивному освітньому середовищіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полетай_Формування у майбутніх педагогів.pdf295,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.