Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10906
Назва: Оновлення змісту навчальної дисципліни «Методика навчання інформатики»
Автори: Повечера, Ірина Віталіївна
Ключові слова: методика навчання інформатики
компетентність
модуль
зміст дисципліни
Дата публікації: 2024
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Повечера І.В. Оновлення змісту навчальної дисципліни «Методика навчання інформатики» // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 29–30 (185–186) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2024. С. 131-134. (Серія: Педагогічні науки)
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовуються внесення змін до змісту дисципліни «Методика навчання інформатики», визначаються загальні і фахові компетентності студентів, що формуються в процесі вивчення даної дисципліни. Метою навчальної дисципліни є засвоєння студентами базових понять методики інформатики та змісту відповідного загальноосвітнього предмету середньої школи, оволодіння вміннями використовувати найбільш раціональні методи, організаційні форми та засоби навчання, розробляти методичні рекомендації щодо їх застосування в освітньому процесі і дистанційному навчанні, а також підвищення інформаційної компетентності. Автор пропонує відповідно до сучасного рівня розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та вимог до побудови правового суспільства доповнити модуль «Теорія та методика виховної роботи» темами «Профілактика Інтернет-залежності та булінга» та «Дотримання авторських прав».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10906
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Повечера_Оновлення змісту.pdf293,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.