Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1090
Назва: | Історико-педагогічні аспекти становлення інклюзивної освіти: український досвід |
Автори: | Янченко, Тамара Василівна |
Ключові слова: | інклюзивна освіта |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Практична філософія і нова українська школа». Київ: Інститут педагогіки АПН України, 2019. С. 50–55. |
Короткий огляд (реферат): | В Україні упродовж десятиліть існує досвід створення закладів для навчання, виховання та соціалізації різних категорій дітей з особливими освітніми потребами та інтеграції їх у суспільство. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1090 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Історико-педагогічні аспекти становлення інклюзивної освіти: український досвід.pdf | 226.32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.