Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1090| Назва: | Історико-педагогічні аспекти становлення інклюзивної освіти: український досвід |
| Автори: | Янченко, Тамара Василівна |
| Ключові слова: | інклюзивна освіта |
| Дата публікації: | 2019 |
| Видавництво: | Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Практична філософія і нова українська школа». Київ: Інститут педагогіки АПН України, 2019. С. 50–55. |
| Короткий огляд (реферат): | В Україні упродовж десятиліть існує досвід створення закладів для навчання, виховання та соціалізації різних категорій дітей з особливими освітніми потребами та інтеграції їх у суспільство. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1090 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Історико-педагогічні аспекти становлення інклюзивної освіти: український досвід.pdf | 226,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.