Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1089
Назва: | Дитинознавчі дослідження як подгрунття реалізації диференційованого підходу до освітнього процесу (перша третина ХХ ст.) |
Автори: | Янченко, Тамара Василівна |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Диференціація у шкільній освіті: історичний досвід і сучасні технології: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16 травня 2018 р., м. Київ. К.: Інститут педагогіки, 2018. С. 101–106. |
Короткий огляд (реферат): | Наукові дослідження дитинства є вагомим чинником розвитку педагогічної теорії та практики, підґрунтям для реалізації концепцій дитиноцентризму, урахування запитів і потреб дитини у процесі її нав-чання, виховання та розвитку, реалізації диференційованого підходу до організації освітнього процесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1089 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дитинознавчі дослідження як подгрунття реалізації диференційованого підходу до освітнього процесу (перша третина ХХ ст.).pdf | 102.03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.