Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1089
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Янченко, Тамара Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-25T08:47:34Z | - |
dc.date.available | 2020-03-25T08:47:34Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1089 | - |
dc.description.abstract | Наукові дослідження дитинства є вагомим чинником розвитку педагогічної теорії та практики, підґрунтям для реалізації концепцій дитиноцентризму, урахування запитів і потреб дитини у процесі її нав-чання, виховання та розвитку, реалізації диференційованого підходу до організації освітнього процесу. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Диференціація у шкільній освіті: історичний досвід і сучасні технології: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16 травня 2018 р., м. Київ. К.: Інститут педагогіки, 2018. С. 101–106. | en_US |
dc.title | Дитинознавчі дослідження як подгрунття реалізації диференційованого підходу до освітнього процесу (перша третина ХХ ст.) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дитинознавчі дослідження як подгрунття реалізації диференційованого підходу до освітнього процесу (перша третина ХХ ст.).pdf | 102.03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.