Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1089
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнченко, Тамара Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-25T08:47:34Z-
dc.date.available2020-03-25T08:47:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1089-
dc.description.abstractНаукові дослідження дитинства є вагомим чинником розвитку педагогічної теорії та практики, підґрунтям для реалізації концепцій дитиноцентризму, урахування запитів і потреб дитини у процесі її нав-чання, виховання та розвитку, реалізації диференційованого підходу до організації освітнього процесу.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДиференціація у шкільній освіті: історичний досвід і сучасні технології: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16 травня 2018 р., м. Київ. К.: Інститут педагогіки, 2018. С. 101–106.en_US
dc.titleДитинознавчі дослідження як подгрунття реалізації диференційованого підходу до освітнього процесу (перша третина ХХ ст.)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.