Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1089
Назва: Дитинознавчі дослідження як подгрунття реалізації диференційованого підходу до освітнього процесу (перша третина ХХ ст.)
Автори: Янченко, Тамара Василівна
Дата публікації: 2018
Видавництво: Диференціація у шкільній освіті: історичний досвід і сучасні технології: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16 травня 2018 р., м. Київ. К.: Інститут педагогіки, 2018. С. 101–106.
Короткий огляд (реферат): Наукові дослідження дитинства є вагомим чинником розвитку педагогічної теорії та практики, підґрунтям для реалізації концепцій дитиноцентризму, урахування запитів і потреб дитини у процесі її нав-чання, виховання та розвитку, реалізації диференційованого підходу до організації освітнього процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1089
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.