Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1086
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнченко, Тамара Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-25T08:14:10Z-
dc.date.available2020-03-25T08:14:10Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1086-
dc.description.abstractУ статті аналізуються основні положення теорії рекапітуляції, що стала підґрунтям педології у період її становлення як інтеграційної наукової галузі. Особлива увага зосереджується на характеристиці наукових поглядів американського психолога кінця ХІХ – початку ХХ ст., одного з авторів теорії рекапітуляції Дж. Болдуїна.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherШлях освіти. 2013. № 2. С. 43–47.en_US
dc.subjectфілогенезen_US
dc.subjectдитинаen_US
dc.subjectпедологіяen_US
dc.subjectрекапітуляціяen_US
dc.subjectонтогенезen_US
dc.titleТеорія рекапітуляції ДЖ. Болдуїна як підгрунття наукового розвитку педологіїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.