Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10867
Назва: Дослідження індексів латералізації півкуль з метою вибору профіля навчання старшокласників
Автори: Ромашкіна, К.О.
Садченко, Н.М.
Мехед, Ольга Борисівна
Ключові слова: латералізація півкуль
старшокласники
профіль навчання
Дата публікації: 2025
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Ромашкіна К. О., Садченко Н. М., Мехед О. Б. Дослідження індексів латералізації півкуль з метою вибору профіля навчання старшокласників // Новітні технології сучасного суспільства (НТСС-2024) : V Міжнародна наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 12 грудня 2024 р.) : тези доповідей. Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2025. С. 18.
Короткий огляд (реферат): Дослідження індексів латералізації півкуль мозку є ефективним інструментом для виявлення когнітивних особливостей учнів. Встановлено, що домінування певної півкулі корелює з академічними уподобаннями старшокласників і може бути основою для вибору профілю навчання. Використання цих даних дозволяє персоналізувати навчальний процес, підвищуючи його ефективність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10867
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мехед_Дослідження індексів латералізації.pdf292,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.