Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10831
Назва: Соціальні доброчинності у “Педагогіці” (1911) Фрідріха Паульсена
Автори: Зайченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: Фрідріх Паульсен
педагогіка
соціальна доброчинність
соціально-педагогічні ідеї
Дата публікації: 2024
Видавництво: Tampere, Finland: Scholarly Publisher ICSSH
Бібліографічний опис: Зайченко Н. І. Соціальні доброчинності у “Педагогіці” (1911) Фрідріха Паульсена. International scientific-practical conference “Current issues of science, education and society: experience and prospects”: conference proceedings (Tampere, Finland, July 19, 2024). Tampere, Finland: Scholarly Publisher ICSSH, 2024. Р. 6–8.
Короткий огляд (реферат): Видатний німецький мислитель Фрідріх Паульсен (Friedrich Paulsen) (16.7.1846, Лангенхорн – 14.8.1908, Берлін) близько тридцяти років викладав курс педагогіки в Берлінському університеті. Влітку 1907 року він розпочав написання книги “Педагогіка”, задуманої як звід прочитаних лекцій. Книга залишилась незавершеною, проте була видана після смерті автора його учнем Віллі Кобіцем (Billy Kabiz). У “Педагогіці” (Штутґарт, 1911) Фрідріх Паульсен окреслив низку соціальнопедагогічних ідей. Оригінальними були погляди німецького педагога стосовно виховання суспільних доброчинностей у людини. Під соціальними доброчинностями він розумів “такі властивості характеру, які роблять людину здібною до розв’язання задач, поставлених суспільним життям”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10831
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зайченко_Соціальні доброчинності у “Педагогіці”.pdf156,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.