Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1082
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнченко, Тамара Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-25T07:52:00Z-
dc.date.available2020-03-25T07:52:00Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1082-
dc.description.abstractАвторка охарактеризувала основні ідеї, що поєднували соціальну педагогіку і педологію – цілісне сприймання особистості дитини, увага до її потреб і запитів, ретельне вивчення соціального середовища й умов життя індивіда й отримали практичне втілення у діяльності кабінетів соціальної педагогіки та лікарсько-педагогічних кабінетів, які функціонували у складі досвідно-педологічних станцій у 20-ті – першій половині 30-х років ХХ ст.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЗбірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка / [за ред. Л.П.Мельник, В.І.Співака]. Вип. ХХIV. Кам’янець-Подільський : Медобори-2006, 2015. С. 256–267.en_US
dc.subjectнауково-практична діяльністьen_US
dc.subjectсоціальна педагогікаen_US
dc.subjectпедологіяen_US
dc.subjectнаукове становленняen_US
dc.subjectдосвідно-педологічна станціяen_US
dc.titleВзаємодія соціальної педагогіки та педології у контексті їх наукового становлення (20-ті роки ХХ ст.)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.