Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10812
Назва: | Формування адекватної самооцінки молодших школярів у процесі навчальної діяльності |
Автори: | Шекера, Наталія Павлівна |
Ключові слова: | самооцінка адекватна самооцінка навчальна діяльність рефлексія молодший шкільний вік психолого-педагогічна підтримка педагогічні методики |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Шекера Н. П. Формування адекватної самооцінки молодших школярів у процесі навчальної діяльності : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентка ІI курсу, 21-М групи, спец. 013 Початкова освіта / керівник: к. пед. н., доцент І.С. Турчина / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2024. 91 с. |
Короткий огляд (реферат): | Магістерську роботу присвячено теоретичному обґрунтуванню та експериментальному дослідженню процесу формування адекватної самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності. У теоретичній частині роботи проведено аналіз поняття «самооцінка» у психолого-педагогічній літературі, розкрито особливості формування адекватної самооцінки в умовах початкової школи, акцентовано увагу на психолого-педагогічних аспектах, які сприяють формуванню самооцінки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10812 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 013 "Початкова освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шекера_Формування адекватної самооцінки.pdf | 1,34 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.