Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10812
Назва: Формування адекватної самооцінки молодших школярів у процесі навчальної діяльності
Автори: Шекера, Наталія Павлівна
Ключові слова: самооцінка
адекватна самооцінка
навчальна діяльність
рефлексія
молодший шкільний вік
психолого-педагогічна підтримка
педагогічні методики
Дата публікації: 2024
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Шекера Н. П. Формування адекватної самооцінки молодших школярів у процесі навчальної діяльності : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентка ІI курсу, 21-М групи, спец. 013 Початкова освіта / керівник: к. пед. н., доцент І.С. Турчина / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2024. 91 с.
Короткий огляд (реферат): Магістерську роботу присвячено теоретичному обґрунтуванню та експериментальному дослідженню процесу формування адекватної самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності. У теоретичній частині роботи проведено аналіз поняття «самооцінка» у психолого-педагогічній літературі, розкрито особливості формування адекватної самооцінки в умовах початкової школи, акцентовано увагу на психолого-педагогічних аспектах, які сприяють формуванню самооцінки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10812
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шекера_Формування адекватної самооцінки.pdf1,34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.