Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1078
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмолянко, Юлія Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-03-24T19:49:12Z-
dc.date.available2020-03-24T19:49:12Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1078-
dc.description.abstractІнноваційні освітні перетворення в сучасній системі дошкільної освіти потребують педагога-вихователя нового типу та висувають певні вимоги до його професійної підготовки. На жаль, варто констатувати, що простежується тенденція до збільшення кількості дітей дошкільного віку, які мають психофізичні розлади та психофізіологічні порушення. У зв’язку з цим наявність компетентних фахівців дошкільної освіти є однією із нагальних потреб для розвитку інноваційного освітнього закладу.en_US
dc.publisherСмолянко Ю. М. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти в контексті впровадження інклюзивного навчання. «Актуальні проблеми сучасної біомеханіки фізичного виховання та спорту». Чернігів : ЧНПУ, 2018. С. 75-77.en_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectфахівці дошкільної освітиen_US
dc.subjectдіти дошкільного вікуen_US
dc.subjectпсихофізичні розладиen_US
dc.subjectінклюзивне навчанняen_US
dc.subjectпсихофізіологічні порушенняen_US
dc.titleПрофесійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти в контексті впровадження інклюзивного навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.