Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1078
Назва: Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти в контексті впровадження інклюзивного навчання
Автори: Смолянко, Юлія Миколаївна
Ключові слова: професійна підготовка
фахівці дошкільної освіти
діти дошкільного віку
психофізичні розлади
інклюзивне навчання
психофізіологічні порушення
Дата публікації: 2018
Видавництво: Смолянко Ю. М. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти в контексті впровадження інклюзивного навчання. «Актуальні проблеми сучасної біомеханіки фізичного виховання та спорту». Чернігів : ЧНПУ, 2018. С. 75-77.
Короткий огляд (реферат): Інноваційні освітні перетворення в сучасній системі дошкільної освіти потребують педагога-вихователя нового типу та висувають певні вимоги до його професійної підготовки. На жаль, варто констатувати, що простежується тенденція до збільшення кількості дітей дошкільного віку, які мають психофізичні розлади та психофізіологічні порушення. У зв’язку з цим наявність компетентних фахівців дошкільної освіти є однією із нагальних потреб для розвитку інноваційного освітнього закладу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1078
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.