Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10727
Назва: Формування пізнавальної активності молодших школярів в умовах воєнного часу
Автори: Ткаченко, Надія Анатоліївна
Ключові слова: пізнавальна активність
молодші школярі
воєнний стан
початкова школа
Дата публікації: 2024
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Ткаченко Н. А. Формування пізнавальної активності молодших школярів в умовах воєнного часу : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентка ІІ курсу, 61 групи, спец. 013 Початкова освіта / керівник: к. пед. н., доцент І.С. Турчина / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2024. 66 с.
Короткий огляд (реферат): Сучасне суспільство зазнає значних змін, які відбуваються у всіх сферах життєдіяльності людини, зокрема, і в освітній. Через широку доступність гаджетів, готових відповідей на всі шкільні завдання, можливостей штучного інтелекту знижується привабливість освіти у традиційному форматі, неактуальною стає «передача» знань учням від вчителя. Молодший шкільний вік є сензитивним для формування й становлення індивідуальності дитини, а пізнавальна активність – одна з важливих властивостей, що відіграє роль у цьому процесі. Пізнавальна активність учня початкової школи є внутрішньою готовністю оволодівати знаннями, формувати вміння, а також внутрішньою готовністю до самостійного навчання. До пізнавальної активності учня початкової школи спонукає єдність цілого комплексу компонентів: від пізнавальної потреби, пізнавального інтересу до проявів пізнавальної активності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10727
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткаченко_Формування пізнавальної активності.pdf982,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.