Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10726
Назва: | Педагогічні умови розвитку цифрової грамотності молодших школярів засобами інноваційних технологій |
Автори: | Сірик, Дарина Григорівна |
Ключові слова: | цифрова грамотність початкова освіта інноваційні технології педагогічні умови розвитку цифрової грамотності молодших школярів ігрові технології Нова українська школа |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Сірик Д. Г. Педагогічні умови розвитку цифрової грамотності молодших школярів засобами інноваційних технологій : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентка ІІ курсу магістратури, 61 групи, спец. 013 Початкова освіта / керівник: к. пед. н., доцент Ю.М. Смолянко / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2024. 100 с. |
Короткий огляд (реферат): | У даній кваліфікаційній роботі розглядаються педагогічні умови, необхідні для розвитку цифрової грамотності молодших школярів засобами інноваційних технологій. У вступі окреслено значення цифрової грамотності в сучасній освіті та необхідність ефективних педагогічних стратегій. У першому розділі представлено теоретичні основи, включаючи сучасний стан дослідження проблеми у науково-педагогічній літературі та ефективність інноваційних технологій у підвищенні цифрової грамотності молодших школярів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10726 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 013 "Початкова освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сірик_Педагогічні умови розвитку.pdf | 2,15 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.