Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10722
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкрипко, Сергій Олександрович-
dc.contributor.authorШульга, Олександр Миколайович-
dc.date.accessioned2025-03-24T11:16:33Z-
dc.date.available2025-03-24T11:16:33Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСкрипко С., Шульга О. Методичні аспекти вивчення дисциплін технічного спрямування в умовах змішаного навчання // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 29–30 (185–186) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2024. С. 53-57. (Серія: Педагогічні науки)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10722-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано стан вищої освіти, яка стрімко прямує в напрямку змішаного навчання. Виявлено, що змішана модель навчання – це модель використання розподілених інформаційно-освітніх ресурсів в стаціонарному навчанні із застосуванням елементів дистанційного навчання. Досліджено можливості вивчення технічних предметів в умовах змішаного навчання. Особливу увагу приділено реалізації проектної методики на заняттях з курсу «Технологічний практикум». Розглядаючи переваги та ризики, з якими можна зіткнутися при змішаній формі навчаннями, ми розкрили потенціал проектної методики навчання при вивченні дисциплін технічного спрямування в умовах змішаного навчання та особливості виконання проектів на різних етапах проектування. Окреслено створення умов для ефективного проходження навчального процесу з використанням спеціалізованих програмних засобів для засвоєння теоретичних знань та практичних умінь. Мета роботи – аналіз переваг та недоліків змішаної моделі навчання та можливості ефективного застосування її для вивчення предметів технічного спрямування.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectзмішане навчанняen_US
dc.subjectдистанційне навчанняen_US
dc.subjectметоди навчанняen_US
dc.subjectпроєктen_US
dc.titleМетодичні аспекти вивчення дисциплін технічного спрямування в умовах змішаного навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скрипко& Шульга_Методичні аспекти вивчення.pdf303,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.