Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1072
Назва: Організаційно-педагогічні умови процесу формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителів у системі неперервної педагогічної освіти
Автори: Жара, Ганна Іванівна
Ключові слова: вчитель
майбутній вчитель
професійна підготовка
компетентність індивідуального здоров’язбереження
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Жáра Г. І. Організаційно-педагогічні умови процесу формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителів у системі неперервної педагогічної освіти. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2018. Вип. 152. У 2-х т. Т. 1.. С. 28–33.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано організаційно-педагогічні умови, які дозволяють сформувати й у подальшому розвивати компетентність індивідуального здоров’язбереження у майбутніх учителів під час професійної підготовки та у вчителів-практиків на етапах професійного становлення і саморозвитку. Показано особливості побудови освітнього процесу, на які необхідно звернути увагу під час організації формальної, неформальної та інформальної освіти вчителів з питань індивідуального здоров’язбереження з урахуванням їх вікових особливостей та специфіки освіти дорослих.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1072
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.