Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1070
Назва: Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з дітьми із аутистичними порушеннями в інклюзивних групах
Автори: Смолянко, Юлія Миколаївна
Качура, Д. М.
Ключові слова: професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти
інклюзивна освіта
діти з особливими освітніми потребами
діти із аутистичними порушеннями
інклюзивні групи
розлади аутичного спектра
Дата публікації: 2019
Видавництво: Науковий журнал «Молодий вчений».
Бібліографічний опис: Смолянко Ю. М., Качура Д. М. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з дітьми із аутистичними порушеннями в інклюзивних групах. Науковий журнал «Молодий вчений». 2019. №1 (65). С. 86-88.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено стан підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з дітьми дошкільного віку в умовах інклюзивного освітнього середовища. Проаналізовано ступінь розробленості проблеми в науково-педагогічній літературі та освітній практиці. Беручи до уваги постійне збільшення кількості дітей з особливими освітніми потребами, а особливо дітей з аутистичними порушеннями, і необхідності їх забезпечення повноцінною освітою, висвітлено проблему аутизму в дітей дошкільного віку, узагальнено сучасні дослідження цієї теми. У роботі розкрито особливості професійної підготовки студентів спеціальності «Дошкільна освіта» денної форми навчання освітнього ступеня «Магістр» до роботи з дітьми дошкільного віку із аутистичними порушеннями в інклюзивних групах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1070
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.