Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10693
Назва: Мнемотехніка в роботі з дітьми дошкільного віку
Автори: Рогова, Тетяна Валеріївна
Ключові слова: мнемотехніка
дошкільна педагогіка
розвиток пам'яті
уваги
мовлення
пізнавальні процеси
діти дошкільного віку
Дата публікації: 2024
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Рогова Т. В. Мнемотехніка в роботі з дітьми дошкільного віку : кваліфікаційна р-та на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти, студентки ІІ курсу магістратури, 63 групи, спец. 012 Дошкільна освіта / керівник: д. пед. н., професор Ю.М. Носко / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2024. 123 с.
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота присвячена розвиту пам'яті, уваги та мовлення у дітей дошкільного віку, що є одним із пріоритетних завдань сучасної педагогіки. Мнемотехніка, як ефективний метод запам'ятовування інформації за допомогою асоціацій, образів та схем, набуває все більшої популярності в освітньому процесі. Під час дослідження теоретично обґрунтовано та експериментально доведено ефективність використання мнемотехнічних прийомів для розвитку пізнавальних процесів у дітей дошкільного віку, а також розробити практичні рекомендації для педагогів. Проаналізовано теоретичні засади мнемотехніки та її застосування у дошкільній педагогіці. Виявлено рівень розвитку пам'яті, уваги та мовлення у дітей дошкільного віку до та після застосування мнемотехнічних прийомів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10693
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рогова_Мнемотехніка.pdf4,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.