Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10691
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПриходько, Антон Євгенійович-
dc.date.accessioned2025-03-13T07:52:23Z-
dc.date.available2025-03-13T07:52:23Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПриходько А. Є. Формування науково-практичного досвіду у дітей старшого дошкільного віку засобами експериментально-дослідницької діяльності : кваліфікаційна р-та на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти, студента ІІ курсу, 22-М групи, спец. 012 Дошкільна освіта / керівник: к. пед. н., доцент Т.М. Богдан / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2024. 81 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10691-
dc.description.abstractАктуальність дослідження проблематики з формування науковопрактичного досвіду у дітей старшого дошкільного віку обумовлена, перш за все, сучасними вимогами до освіти ХХІ століття, які акцентують увагу на розвитку навичок критичного мислення, пізнавальної активності та самостійного здобуття знань. Старший дошкільний вік є періодом, коли дитина готова активно взаємодіяти з оточуючим середовищем, оскільки в цей час її пізнавальний інтерес до світу є максимальним. Саме тому даний віковий період є надзвичайно сприятливим для впровадження методик, що базуються на експериментальнодослідницькій діяльності. Такі методики не лише сприяють розвитку логічного мислення та здатності робити висновки, але й забезпечують формування основ для подальшого успішного навчання в школі та самостійного пізнання світу, що є особливо актуальним у сучасних умовах швидких змін і зростання вимог до освітньої підготовки.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectмультимедійні технологіїen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectдошкільна освітаen_US
dc.subjectзаклад дошкільної освітиen_US
dc.subjectдіти дошкільного вікуen_US
dc.titleФормування науково-практичного досвіду у дітей старшого дошкільного віку засобами експериментально-дослідницької діяльностіen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Приходько_Формування науково-практичного.pdf1,66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.