Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10654
Назва: Адаптація першокласників до навчання в умовах воєнного стану
Автори: Льодова, Юлія Леонідівна
Ключові слова: адаптація першокласників
воєнний стан
організація освітнього процесу
початкова школа
Дата публікації: 2024
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Льодова Ю. Л. Адаптація першокласників до навчання в умовах воєнного стану : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентка ІІ курсу, спец. 013 Початкова освіта / керівник: к. пед. н., доцент І.С. Турчина / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2024. 76 с.
Короткий огляд (реферат): Початок навчання в школі є особливим часом для кожної дитини, адже в цей період в її житті відбуваються кардинальні трансформації: змінюються соціальні ролі, з’являються нові обов’язки, нове коло спілкування й оточення тощо. Тому вирішального значення набуває те, наскільки легко проходить процес адаптації дитини до навчання, що має вагомий вплив на її подальшу освітню діяльність. Воєнні дії внесли значні зміни у ритм та умови життя багатьох українців. Ці надзвичайні умови є стресором для нашого народу, особливо для дітей. Навіть за звичайних умов процес адаптації до школи для дитини є достатньо важким, а умови воєнного стану роблять його ще складнішим. Перевага стресу над наявними адаптаційними резервами людини або недостатня адаптованість до їх дії призводить як до зниження ефективності діяльності людини, так і до виникнення різноманітних нервово-психічних і психосоматичних захворювань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10654
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Льодова_Адаптація першокласників.pdf1.59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.