Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10643
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайченко, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2025-02-27T07:27:59Z-
dc.date.available2025-02-27T07:27:59Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЗайченко Н. І. Іспанські освітяни у “Педагогічному словнику” Лоренсо Лузуріаги. Інноваційна педагогіка. 2024. № 78. Т. 1. С. 18–22.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10643-
dc.description.abstractДля педагогічних праць Лоренсо Лузуріаги в «аргентинський» період діяльності (після 1939 року) характерною була центрація на педагогічній спадщині та творчості визначних освітян. Окреслюючи значення внеску певної персоналії у розвиток національної та світової педагогіки, Лоренсо Лузуріага передусім наголошував на новаторських ідеях та досвіді освітянина. Одну з останніх своїх праць – «Педагогічний словник» (Буенос-Айрес, 1960) – Лоренсо Лузуріага присвятив не стільки аналізу педагогічних явищ та процесів, скільки представленню педагогічних персоналій.en_US
dc.publisherІнноваційна педагогікаen_US
dc.subjectЛоренсо Лузуріагаen_US
dc.subject«Педагогічний словник»en_US
dc.subjectіспанські освітяниen_US
dc.subjectпедагогічна персоналіяen_US
dc.subjectнаціональна педагогікаen_US
dc.subjectсвітова педагогікаen_US
dc.titleІспанські освітяни у “Педагогічному словнику” Лоренсо Лузуріагиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зайченко_Іспанські освітяни.pdf168.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.