Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10584
Назва: Психолого-педагогічна підтримка учнів з труднощами у навчанні
Автори: Коваленко, Галина Станіславівна
Ключові слова: психолого-педагогічна підтримка
навчання
учні
труднощі
дистанційне навчання
соціальні мережі
Дата публікації: 2024
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Коваленко Г. С. Психолого-педагогічна підтримка учнів з труднощами у навчанні : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентка ІІ курсу, 61 групи, спец. 013 Початкова освіта / керівник: к. пед. н., доцент О.Ф. Кисла / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2024. 92 с.
Короткий огляд (реферат): Сучасні виклики, зокрема стрімкий розвиток технологій, зміни в структурі сім'ї та соціокультурні трансформації, впливають на життя суспільства та здоров'я підростаючого покоління. Занурення дітей у світ технологій може призвести до недостатньої рухової активності, зниження якості сну та погіршення зору внаслідок тривалого перебування перед екранами гаджетів. Віддаленість від реального спілкування та збільшення часу, проведеного в онлайн-середовищі, може призвести до відчуття соціальної ізоляції та погіршення якості взаємодії з оточуючими. Постійний доступ до інформації та тиск соціальних мереж можуть призвести до стресу та погіршення психічного здоров'я, зокрема в середовищі підростаючого покоління. Перехід на дистанційну форму навчання може створити труднощі для дітей у засвоєнні матеріалу та розвитку ключових навичок, таких як самоорганізація та самодисципліна.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10584
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коваленко_Психолого-педагогічна.pdf1.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.