Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10583
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКисленко, Катерина Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-02-18T11:39:37Z-
dc.date.available2025-02-18T11:39:37Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКисленко К. М. Вплив ігрових методів на формування навчальних навичок молодших школярів НУШ : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентка ІІ курсу магістратури, 21-М групи, спец. 013 Початкова освіта / керівник: к. пед. н., доцент Ю.М. Смолянко / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2024. 74 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10583-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі досліджено вплив ігрових методів на формування навчальних навичок молодших школярів в умовах Нової української школи (НУШ). У першому розділі визначено основні характеристики ігрових методів навчання, їх роль у розвитку пізнавальної активності, мотивації та когнітивних здібностей учнів початкових класів. З’ясовано, що ігрові методи сприяють активізації процесу навчання, покращують засвоєння навчального матеріалу та допомагають формувати важливі навички самостійної роботи, комунікації, а також критичного мислення молодших школярів.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectкритичне мисленняen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectНова українська школа (НУШ)en_US
dc.subjectіграen_US
dc.subjectпізнавальна діяльністьen_US
dc.titleВплив ігрових методів на формування навчальних навичок молодших школярів НУШen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кисленко_Вплив ігрових методів.pdf2.83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.