Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10582
Назва: Формування пізнавальних інтересів дітей старшого дошкільного віку засобами медіаосвіти
Автори: Ємельяненко, Анастасія Сергіївна
Ключові слова: пізнавальні інтереси
старший дошкільний вік
медіаосвіта
дошкільна освіта
Дата публікації: 2024
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Ємельяненко А. С. Формування пізнавальних інтересів дітей старшого дошкільного віку засобами медіаосвіти : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентка ІІ курсу магістратури, 63 групи, спец. 012 Дошкільна освіта / керівник: к. пед. н., доцент А.П. Кошель / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2024. 91 с.
Короткий огляд (реферат): Формування пізнавальних інтересів у дітей старшого дошкільного віку є одним із ключових завдань дошкільної освіти, оскільки саме в цей період закладаються основи когнітивного розвитку, що визначають здатність дитини до навчання та самостійного пізнання навколишнього світу. Пізнавальні інтереси виявляються в активному прагненні дитини до нових знань, дослідження навколишнього середовища, що безпосередньо впливає на її подальший розвиток. Однак, для того щоб ці інтереси стали стійкими і сприяли формуванню позитивної мотивації до навчання, важливо застосовувати інноваційні методи та підходи, що відповідають сучасним вимогам освіти. Одним з таких підходів є медіаосвіта, яка активно впроваджується у навчальні процеси багатьох країн світу. Медіаосвіта, яка інтегрує засоби масової інформації, мультимедійні ресурси та технології, дозволяє не тільки ознайомити дошкільників із різними видами медіа, але й активно розвивати їхні пізнавальні здібності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10582
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ємельяненко_Формування пізнавальних інтересів.pdf2.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.