Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10578
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГазука, Тетяна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2025-02-17T15:04:27Z-
dc.date.available2025-02-17T15:04:27Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГазука Т.А. Структура та розвиток емоційного інтелекту майбутніх педагогів професійного навчання з харчових технологій // Актуальні проблеми технологічної та професійної освіти : матеріали ІІ Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конференції. Кремінець, 2024. С. 29 – 32.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10578-
dc.description.abstractРозвиток емоційного інтелекту майбутнього педагога професійного навчання, особливо актуальний в умовах сучасної системи освіти. Високий рівень емоційного інтелекту допомагає педагогам краще розуміти та реагувати на емоційні потреби учнів, що сприяє створенню сприятливої навчальної атмосфери та підвищенню мотивації до навчання. Емоційний інтелект педагогів професійного навчання відіграє вирішальну роль у створенні сприятливих умов для ефективного навчання та розвитку учнів. Розвиток цього аспекту сприяє покращенню загальної якості освіти та створенню позитивного навчального середовища.en_US
dc.publisherКремінецьen_US
dc.subjectемоційний інтелектen_US
dc.subjectмайбутні педагоги професійного навчанняen_US
dc.subjectхарчові технологіїen_US
dc.subjectпрофесійна освітаen_US
dc.titleСтруктура та розвиток емоційного інтелекту майбутніх педагогів професійного навчання з харчових технологійen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Газука_Структура та розвиток емоційного інтелекту.pdf433,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.