Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10572
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайченко, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2025-02-14T14:39:23Z-
dc.date.available2025-02-14T14:39:23Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЗайченко Н. І. Принцип історичності у європейському соціально-педагогічному дискурсі межі ХІХ – ХХ століть. Інноваційна педагогіка. 2024. № 75. С. 11–15.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10572-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу поглядів європейських педагогів, які творили наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття, робиться висновок про те, що декотрим представникам європейської педагогічної думки на межі ХІХ–ХХ століть (переважно німецьким мислителям) було властиво спиратися на принцип історичності при побудові авторського соціально-педагогічного дискурсу та поясненні педагогічних феноменів та процесів.en_US
dc.publisherІнноваційна педагогікаen_US
dc.subjectпринцип історичностіen_US
dc.subjectсоціально-педагогічний дискурсen_US
dc.subjectєвропейська педагогічна думкаen_US
dc.subjectсоціальна педагогікаen_US
dc.subjectФрідріх Паульсенen_US
dc.subjectОтто Вільманen_US
dc.subjectРоберт Зейдельen_US
dc.subjectПауль Бартen_US
dc.titleПринцип історичності у європейському соціально-педагогічному дискурсі межі ХІХ – ХХ столітьen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Принцип історичності.pdf180,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.