Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10572
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зайченко, Наталія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-14T14:39:23Z | - |
dc.date.available | 2025-02-14T14:39:23Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Зайченко Н. І. Принцип історичності у європейському соціально-педагогічному дискурсі межі ХІХ – ХХ століть. Інноваційна педагогіка. 2024. № 75. С. 11–15. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10572 | - |
dc.description.abstract | У статті на основі аналізу поглядів європейських педагогів, які творили наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття, робиться висновок про те, що декотрим представникам європейської педагогічної думки на межі ХІХ–ХХ століть (переважно німецьким мислителям) було властиво спиратися на принцип історичності при побудові авторського соціально-педагогічного дискурсу та поясненні педагогічних феноменів та процесів. | en_US |
dc.publisher | Інноваційна педагогіка | en_US |
dc.subject | принцип історичності | en_US |
dc.subject | соціально-педагогічний дискурс | en_US |
dc.subject | європейська педагогічна думка | en_US |
dc.subject | соціальна педагогіка | en_US |
dc.subject | Фрідріх Паульсен | en_US |
dc.subject | Отто Вільман | en_US |
dc.subject | Роберт Зейдель | en_US |
dc.subject | Пауль Барт | en_US |
dc.title | Принцип історичності у європейському соціально-педагогічному дискурсі межі ХІХ – ХХ століть | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Принцип історичності.pdf | 180,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.