Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10572
Назва: | Принцип історичності у європейському соціально-педагогічному дискурсі межі ХІХ – ХХ століть |
Автори: | Зайченко, Наталія Іванівна |
Ключові слова: | принцип історичності соціально-педагогічний дискурс європейська педагогічна думка соціальна педагогіка Фрідріх Паульсен Отто Вільман Роберт Зейдель Пауль Барт |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Інноваційна педагогіка |
Бібліографічний опис: | Зайченко Н. І. Принцип історичності у європейському соціально-педагогічному дискурсі межі ХІХ – ХХ століть. Інноваційна педагогіка. 2024. № 75. С. 11–15. |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі аналізу поглядів європейських педагогів, які творили наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття, робиться висновок про те, що декотрим представникам європейської педагогічної думки на межі ХІХ–ХХ століть (переважно німецьким мислителям) було властиво спиратися на принцип історичності при побудові авторського соціально-педагогічного дискурсу та поясненні педагогічних феноменів та процесів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10572 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Принцип історичності.pdf | 180,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.