Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10572
Назва: Принцип історичності у європейському соціально-педагогічному дискурсі межі ХІХ – ХХ століть
Автори: Зайченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: принцип історичності
соціально-педагогічний дискурс
європейська педагогічна думка
соціальна педагогіка
Фрідріх Паульсен
Отто Вільман
Роберт Зейдель
Пауль Барт
Дата публікації: 2024
Видавництво: Інноваційна педагогіка
Бібліографічний опис: Зайченко Н. І. Принцип історичності у європейському соціально-педагогічному дискурсі межі ХІХ – ХХ століть. Інноваційна педагогіка. 2024. № 75. С. 11–15.
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу поглядів європейських педагогів, які творили наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття, робиться висновок про те, що декотрим представникам європейської педагогічної думки на межі ХІХ–ХХ століть (переважно німецьким мислителям) було властиво спиратися на принцип історичності при побудові авторського соціально-педагогічного дискурсу та поясненні педагогічних феноменів та процесів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10572
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Принцип історичності.pdf180,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.