Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1055
Назва: | Розвиток педології як наукової галузі у США та Західній Європі у кінці ХІХ – на початку ХХ ст.: джерелознавчий аспект |
Автори: | Янченко, Тамара Василівна |
Ключові слова: | експериментальна дидактика біхевіоризм педологія рефлексологія юнацтвознавство теорія рекапітуляції експериментальна педагогіка |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Педагогічний дискурс : зб. наук. праць. Випуск 15. Хмельницький: Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, 2013. С. 782–787. |
Короткий огляд (реферат): | У статті характеризуються роботи з педології, педагогіки та психології, написані у США та Західній Європі у кінці ХІХ – на початку ХХст., у контексті визначення їх інформаційного потенціалу стосовно вивчення особливостей розвитку педології. Авторка звертає увагу на наукову спадщину Дж.Болдуїна, В.Джеймса, В.Друммонда, В.Лая, Е.Меймана, В.Прейера, Е.Торндайка, Дж.Уотсона, С.Холла, А. Чемберлена, що безпосередньо пов`язана з зародженням та становленням педології. Проаналізовані роботи містять важливі матеріали, що дозволяють дослідити основні засади розвитку педології та актуалізувати її значення для освіти й виховання окресленого періоду. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1055 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Розвиток педології як наукової галузі у США та Західній Європі у кінці ХІХ – на початку ХХ ст.: джерелознавчий аспект.pdf | 222.74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.