Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1055
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнченко, Тамара Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-24T16:54:36Z-
dc.date.available2020-03-24T16:54:36Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1055-
dc.description.abstractУ статті характеризуються роботи з педології, педагогіки та психології, написані у США та Західній Європі у кінці ХІХ – на початку ХХст., у контексті визначення їх інформаційного потенціалу стосовно вивчення особливостей розвитку педології. Авторка звертає увагу на наукову спадщину Дж.Болдуїна, В.Джеймса, В.Друммонда, В.Лая, Е.Меймана, В.Прейера, Е.Торндайка, Дж.Уотсона, С.Холла, А. Чемберлена, що безпосередньо пов`язана з зародженням та становленням педології. Проаналізовані роботи містять важливі матеріали, що дозволяють дослідити основні засади розвитку педології та актуалізувати її значення для освіти й виховання окресленого періоду.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherПедагогічний дискурс : зб. наук. праць. Випуск 15. Хмельницький: Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, 2013. С. 782–787.en_US
dc.subjectекспериментальна дидактикаen_US
dc.subjectбіхевіоризмen_US
dc.subjectпедологіяen_US
dc.subjectрефлексологіяen_US
dc.subjectюнацтвознавствоen_US
dc.subjectтеорія рекапітуляціїen_US
dc.subjectекспериментальна педагогікаen_US
dc.titleРозвиток педології як наукової галузі у США та Західній Європі у кінці ХІХ – на початку ХХ ст.: джерелознавчий аспектen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.