Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10558
Назва: Ігрові технології навчання як засіб формування екологічної компетентності учнів початкової школи
Автори: Губська, Ганна Володимирівна
Ключові слова: екологічна компетентність
початкова школа
ігрові технології
учні
природні ресурси
навколишнє середовище
Дата публікації: 2024
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Губська Г. В. Ігрові технології навчання як засіб формування екологічної компетентності учнів початкової школи : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентка ІІ курсу, 21-М групи, спец. 013 Початкова освіта / керівник: к. біол. н., доцент В.О. Коваль / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2024. 70 с.
Короткий огляд (реферат): У сучасному світі питання екології набувають особливої актуальності. Проблеми забруднення навколишнього середовища, зміни клімату та виснаження природних ресурсів потребують не лише глобальних рішень на державному рівні, але й відповідального ставлення кожної людини до природи. Однією з умов розвитку сучасного суспільства є необхідність формування у громадян екологічної свідомості та культури, що дає можливість людям здійснювати практичну діяльність, приводить їх у гармонію із законами природи, змінює утилітарний споживацький підхід, займати позицію наукового та збалансованого ставлення до природи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10558
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Губська_Ігрові технології.pdf1.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.