Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10552
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРень, Лариса Василівна-
dc.contributor.authorКриволап, М. О.-
dc.date.accessioned2025-02-13T12:17:49Z-
dc.date.available2025-02-13T12:17:49Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationРень Л. В., Криволап М. О. Особливості організації навчання дітей з розладами аутистичного спектру. Чотирнадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної наукової конференції (26 квітня 2024 року, м. Чернігів) / За наук. ред. Н. І. Зайченко. Т.2. Соціальна робота та педагогіка. Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2024. С. 143-147.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10552-
dc.description.abstractНа сьогоднішній день проблема аутизму стає все більш актуальною у країнах всього світу, незалежно від расової приналежності, етнічної групи і соціального середовища людей. У більшості досліджень аутизм розглядається не як захворювання зі звичайною етіологією, а як синдром, який описується, як поєднання атипових поведінкових характеристик. Аутизм не є хворобою, а альтернативним способом функціонування мозку (Доусон М.). Дитячий аутизм – це особливе порушення психічного розвитку, найбільш яскравим проявом якого є порушення розвитку соціальної взаємодії та комунікації з іншими людьми. А також стереотипність в поведінці, яка проявляється у прагненні зберегти звичні умови життя, в опорі будь-яким спробам щось змінити в навколишньому середовищі, у власних стереотипних інтересах та діях, в пристрасті до одних і тих же об’єктів. Діти з розладами аутистичного спектру (РАС) характеризуються також специфічним видом розладів мови і комунікацій, здатністю і мотивацією до співпраці, сенсорним сприйняттям.en_US
dc.publisherЧотирнадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної наукової конференціїen_US
dc.subjectаутизмen_US
dc.subjectдитячий аутизмen_US
dc.subjectнавчання дітей з РАСen_US
dc.titleОсобливості організації навчання дітей з розладами аутистичного спектруen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.