Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10550
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Платонова, Ю. О. | - |
dc.contributor.author | Михайленко, Оксана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-13T12:11:41Z | - |
dc.date.available | 2025-02-13T12:11:41Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Платонова Ю. О., Михайленко О. В. Історичні аспекти важковиховуваністі як соціально-педагогічної проблеми. Чотирнадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної наукової конференції (26 квітня 2024 року, м. Чернігів) / За наук. ред. Н. І. Зайченко. Т.2. Соціальна робота та педагогіка. Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2024. С. 130-134. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10550 | - |
dc.description.abstract | Проблема важковиховуваності у соціальній педагогіці не є новою. Термін «важкі діти» вперше з'явився у другій половині XIX ст. У працях вчених того часу О. Зака, Д. Дріля, П. Каптерєва, П. Лесгафта, П. Люблинського, С. Познишева, І. Сікорського «важкими» визначалися діти, які не усвідомлюють своїх негативних вчинків, жорсткі і байдужі до страждань оточуючих (Полякова О., 2009). Аналізуючи, що спричинює появу важковиховуваності, вчені підкреслювали – її коріння у ранньому дитинстві, коли формується особистість. Саме в цей час «можуть бути закладені погані зерна, які поступово розвиваються і на початковому етапі дають гіркий плід». Проблема важковиховуваних у кожний історичний період вирішувалась по-різному. Чимало старих методів виховання сучасному педагогу вважаються дивними і незрозумілими. Свого часу гуманістична педагогіка теж мала багато противників, і тому таким видатним педагогам А. Макаренку, В. Сухомлинському та іншим доводилося ціною неймовірно важких зусиль, поєднуючи практичну, наукову і просвітницьку роботу, обґрунтовувати доцільність педагогічного підходу до «важкої дитини» (Нагорнюк Г., 2007). Полемізуючи з вченням про існуючу «вроджену дефективність» частини дітей, педагогигуманісти вважали, що формування особистості відбувається завдяки дії багатьох умов. | en_US |
dc.publisher | Чотирнадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної наукової конференції | en_US |
dc.subject | проблема важковиховуваності | en_US |
dc.subject | аспекти важковиховуваністі | en_US |
dc.subject | соціально-педагогічна проблема | en_US |
dc.title | Історичні аспекти важковиховуваністі як соціально-педагогічної проблеми | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Історичні аспекти важковиховуваністі як соціально-педагогічної проблеми.pdf | 265,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.