Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1055
Назва: Розвиток педології як наукової галузі у США та Західній Європі у кінці ХІХ – на початку ХХ ст.: джерелознавчий аспект
Автори: Янченко, Тамара Василівна
Ключові слова: експериментальна дидактика
біхевіоризм
педологія
рефлексологія
юнацтвознавство
теорія рекапітуляції
експериментальна педагогіка
Дата публікації: 2013
Видавництво: Педагогічний дискурс : зб. наук. праць. Випуск 15. Хмельницький: Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, 2013. С. 782–787.
Короткий огляд (реферат): У статті характеризуються роботи з педології, педагогіки та психології, написані у США та Західній Європі у кінці ХІХ – на початку ХХст., у контексті визначення їх інформаційного потенціалу стосовно вивчення особливостей розвитку педології. Авторка звертає увагу на наукову спадщину Дж.Болдуїна, В.Джеймса, В.Друммонда, В.Лая, Е.Меймана, В.Прейера, Е.Торндайка, Дж.Уотсона, С.Холла, А. Чемберлена, що безпосередньо пов`язана з зародженням та становленням педології. Проаналізовані роботи містять важливі матеріали, що дозволяють дослідити основні засади розвитку педології та актуалізувати її значення для освіти й виховання окресленого періоду.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1055
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.