Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10540
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарус, Катерина Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-02-11T19:41:30Z-
dc.date.available2025-02-11T19:41:30Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГарус К.М. Педагогічні умови формування емоційної культури дитини старшого дошкільного віку засобами казок : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентка ІІ курсу магістратури, 22-М групи, спец. 012 Дошкільна освіта / керівник: к. пед. н., доцент Ю.М. Смолянко / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2024. 100 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10540-
dc.description.abstractЕмоційний стан дитини - це комплекс емоцій, які вона переживає в певний момент часу. Це можуть бути радість, смуток, зацікавленість, страх, подив, злість та інші почуття, які впливають на її поведінку та сприйняття навколишнього світу. Емоційний стан дитини є важливим аспектом її розвитку, оскільки впливає на її навчання, соціальну адаптацію та загальне самопочуття. Важливо розуміти та підтримувати позитивний емоційний стан дитини, а також вміти допомагати їй управляти власними емоціями.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectемоційна культураen_US
dc.subjectказкаen_US
dc.subjectстарший дошкільний вікen_US
dc.subjectдошкільний навчальний закладen_US
dc.subjectформування професійної культуриen_US
dc.titleПедагогічні умови формування емоційної культури дитини старшого дошкільного віку засобами казокen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гарус_Педагогічні умови формування.pdf1.42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.