Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10540
Назва: | Педагогічні умови формування емоційної культури дитини старшого дошкільного віку засобами казок |
Автори: | Гарус, Катерина Михайлівна |
Ключові слова: | емоційна культура казка старший дошкільний вік дошкільний навчальний заклад формування професійної культури |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Гарус К.М. Педагогічні умови формування емоційної культури дитини старшого дошкільного віку засобами казок : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студентка ІІ курсу магістратури, 22-М групи, спец. 012 Дошкільна освіта / керівник: к. пед. н., доцент Ю.М. Смолянко / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2024. 100 с. |
Короткий огляд (реферат): | Емоційний стан дитини - це комплекс емоцій, які вона переживає в певний момент часу. Це можуть бути радість, смуток, зацікавленість, страх, подив, злість та інші почуття, які впливають на її поведінку та сприйняття навколишнього світу. Емоційний стан дитини є важливим аспектом її розвитку, оскільки впливає на її навчання, соціальну адаптацію та загальне самопочуття. Важливо розуміти та підтримувати позитивний емоційний стан дитини, а також вміти допомагати їй управляти власними емоціями. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10540 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 012 "Дошкільна освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гарус_Педагогічні умови формування.pdf | 1.42 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.