Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10535
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКисла, Оксана Феодосівна-
dc.date.accessioned2025-02-11T12:54:59Z-
dc.date.available2025-02-11T12:54:59Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКисла О. Ф. Арттерапія як засіб корекції емоційної сфери першокласників під час адаптації до школи в умовах невизначеності війни. Чотирнадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної наукової конференції (26 квітня 2024 року, м. Чернігів) / За наук. ред. Н. І. Зайченко. Т.2. Соціальна робота та педагогіка. Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2024. С. 65-68.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10535-
dc.description.abstractУ зв’язку з військовими подіями в Україні психологи і медики констатують збільшення відхилень в емоційному розвитку дітей. Діти сильніше за дорослих відчувають напруженість у суспільстві. Через брак життєвого досвіду, несформованість навичок стресостійкості вони переживають емоційне неблагополуччя. Висока тривожність, страхи, неврози супроводжують адаптацію сучасних першокласників до школи. Саме тому вітчизняні педагоги, психологи знаходяться в пошуку нових форм індивідуалізації та гуманізації освітнього процесу. Значна увага науковців та практиків сучасності (Власюк М., Вознесенська О., Терлецька Л., Хараджи М.) звертається до передового досвіду використання арттерапії у роботі з дітьми, які потребують корекції розвитку, особливо з дітьми, які пережили військові дії, є ВПО, втратили рідних, домівку і т. д. Арттерапія є особливою технологією, що забезпечує індивідуальний підхід до кожної дитини, діагностику, корекцію та формування позитивних якостей особистості, ціннісного ставлення до себе й оточуючого її світу.en_US
dc.publisherЧотирнадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної наукової конференціїen_US
dc.subjectАрттерапіяen_US
dc.subjectемоційна сфераen_US
dc.subjectпершокласникиen_US
dc.subjectадаптація до школиen_US
dc.subjectадаптація до школи в умовах війниen_US
dc.titleАрттерапія як засіб корекції емоційної сфери першокласників під час адаптації до школи в умовах невизначеності війниen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.