Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10533
Назва: Реформаторські атрибуції соціальної педагогіки на межі ХІХ – ХХ століть
Автори: Зайченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: соціальна педагогіка
реформаторська (альтернативна) педагогіка
Дата публікації: 2024
Видавництво: Чотирнадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної наукової конференції
Бібліографічний опис: Зайченко Н. І. Реформаторські атрибуції соціальної педагогіки на межі ХІХ – ХХ століть. Чотирнадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної наукової конференції (26 квітня 2024 року, м. Чернігів) / За наук. ред. Н. І. Зайченко. Т.2. Соціальна робота та педагогіка. Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2024. С. 50-54.
Короткий огляд (реферат): Соціальна педагогіка на межі ХІХ – ХХ століть оформлювалася як самостійний науковий напрям у новітньому реформаторському інтелектуальному русі, спрямованому не просто на перегляд остовів «класичної» освіти, а на рішучу боротьбу з усім «старим» у вихованні та зведення «нового» виховного укладу. Поява реформаторської педагогіки і її кульмінаційне розгортання на зламі ХІХ і ХХ століть – живе свідчення вичерпності філософсько-теологічної парадигми в педагогічному мисленні та освітній практиці. Методологія класицизму освіти, меморизму школи і месіанізму вчителя не могла далі відповідати викликам «індустріального віку». Реформаторський педагогічний рух був представлений розмаїттям течій та напрямів, і говорити про нього як про єдиний порив, що раптово охопив душі численної когорти прогресивних педагогів, можливо тільки умовно.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10533
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.