Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10529
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАврамець, Анна Володимирівна-
dc.contributor.authorКарпова, Ірина Гораціївна-
dc.date.accessioned2025-02-11T12:05:34Z-
dc.date.available2025-02-11T12:05:34Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationАврамець А. В., Карпова І. Г. Особливості соціалізації дітей із вадами мовлення. Чотирнадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної наукової конференції (26 квітня 2024 року, м. Чернігів) / За наук. ред. Н. І. Зайченко. Т.2. Соціальна робота та педагогіка. Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2024. С. 3-6.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10529-
dc.description.abstractВ сучасний період існує тенденція до збільшення кількості дітей із вадами мовлення. Мовлення дитини має важливе значення у соціалізації, оскільки воно є найважливішим засобом соціальної взаємодії. Це ефективний інструмент мислення, яким супроводжуються усі види діяльності дитини, використання якого допомагає встановлювати і розвивати її соціальні контакти. Форма і зміст дитячих висловлювань залежать від форм спілкування, їх комунікативних завдань.en_US
dc.publisherЧотирнадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної наукової конференціїen_US
dc.subjectдітиen_US
dc.subjectсоціалізація дітейen_US
dc.subjectдіти із вадами мовленняen_US
dc.titleОсобливості соціалізації дітей із вадами мовленняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості соціалізації дітей із вадами мовлення.pdf260,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.