Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10514
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗавацька, Людмила Миколаївна-
dc.contributor.authorДейкун, Микола Петрович-
dc.date.accessioned2025-02-10T12:31:20Z-
dc.date.available2025-02-10T12:31:20Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЗавацька Л. М., Дейкун М. П. Ретроспектива європейської практики навчання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики: тези доповідей ХХІІІ Міжнародної науково- практичної конференції (м. Київ, 29–30 листопада 2023 р.). У ІІ част. Ч. І. Київ : Університет «Україна», 2023, С.299-302.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10514-
dc.description.abstractВ публікації здійснений аналіз досвіду європейських країн щодо реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту. Основна увага зосереджена на представлені систем інклюзивної освіти в Італії, Великобританії, Німеччині, Швеції. Означено особливості та споріднені риси європейської практики навчання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.en_US
dc.publisherІнклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики: тези доповідей ХХІІІ Міжнародної науково- практичної конференціїen_US
dc.subjectєвропейські практикиen_US
dc.subjectправо на освітуen_US
dc.subjectінклюзивна освітаen_US
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиen_US
dc.subjectпорушення опорно-рухового апаратуen_US
dc.titleРетроспектива європейської практики навчання дітей з порушеннями опорно-рухового апаратуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.