Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10514
Назва: | Ретроспектива європейської практики навчання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату |
Автори: | Завацька, Людмила Миколаївна Дейкун, Микола Петрович |
Ключові слова: | європейські практики право на освіту інклюзивна освіта діти з особливими освітніми потребами порушення опорно-рухового апарату |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики: тези доповідей ХХІІІ Міжнародної науково- практичної конференції |
Бібліографічний опис: | Завацька Л. М., Дейкун М. П. Ретроспектива європейської практики навчання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики: тези доповідей ХХІІІ Міжнародної науково- практичної конференції (м. Київ, 29–30 листопада 2023 р.). У ІІ част. Ч. І. Київ : Університет «Україна», 2023, С.299-302. |
Короткий огляд (реферат): | В публікації здійснений аналіз досвіду європейських країн щодо реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту. Основна увага зосереджена на представлені систем інклюзивної освіти в Італії, Великобританії, Німеччині, Швеції. Означено особливості та споріднені риси європейської практики навчання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10514 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ретроспектива європейської практики навчання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.pdf | 110,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.