Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10514
Назва: Ретроспектива європейської практики навчання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
Автори: Завацька, Людмила Миколаївна
Дейкун, Микола Петрович
Ключові слова: європейські практики
право на освіту
інклюзивна освіта
діти з особливими освітніми потребами
порушення опорно-рухового апарату
Дата публікації: 2023
Видавництво: Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики: тези доповідей ХХІІІ Міжнародної науково- практичної конференції
Бібліографічний опис: Завацька Л. М., Дейкун М. П. Ретроспектива європейської практики навчання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики: тези доповідей ХХІІІ Міжнародної науково- практичної конференції (м. Київ, 29–30 листопада 2023 р.). У ІІ част. Ч. І. Київ : Університет «Україна», 2023, С.299-302.
Короткий огляд (реферат): В публікації здійснений аналіз досвіду європейських країн щодо реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту. Основна увага зосереджена на представлені систем інклюзивної освіти в Італії, Великобританії, Німеччині, Швеції. Означено особливості та споріднені риси європейської практики навчання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10514
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.