Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10505
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грищенко, Світлана Владиславівна | - |
dc.contributor.author | Лілік, Ольга Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Бужина, І.В. | - |
dc.contributor.author | Завидівська, Н.Н. | - |
dc.contributor.author | Завидівська, О.І. | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-07T14:42:51Z | - |
dc.date.available | 2025-02-07T14:42:51Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Теорія і методика професійної освіти : колективна монографія. Редакційна колегія: С. В. Грищенко, О. О. Лілік, І. В. Бужина, Н. Н. Завидівська, О. І. Завидівська. Випуск 2. 2024. Чернігів: Десна Поліграф, 2024. 212 с. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10505 | - |
dc.description.abstract | У колективній монографії розкрито теоретичні і методичні засади різних аспектів професійної освіти в Україні: висвітлено основні складові якісної вищої професійної освіти в Україні; розкрито теоретичні засади і методичні аспекти використання цифрових технологій як підвищення ефективності вивчення іноземних мов; схарактеризовано сутність і зміст патріотизму як основи національно-патріотичного виховання здобувачів вищої освіти; обґрунтовано процес формування музично-слухових уявлень дітей 6–10 років на початковому етапі фортепіанного навчання; проаналізовано інструменти і можливості ZOOM для опитування учнів в закладах загальної середньої освіти; визначено ефективність формування інформаційно-цифрової компетентності учнів старших класів на уроках української і зарубіжної літератур; на основі порівняльно-педагогічного аналізу виокремлено складові громадянської зрілості в процесі громадянсько-патріотичного виховання здобувачів вищої освіти в сучасній Україні; висвітлено організаційно-правові засади реформування вищої юридичної освіти; проаналізовано мультимедіа як спектр інформаційних технологій, призначених для підвищення ефективності освітнього процесу учнів; охарактеризовано організаційні засади удосконалення вищої юридичної освіти в Україні; визначено специфіку проведення соціально-педагогічного експерименту. | en_US |
dc.publisher | Чернігів: Десна Поліграф | en_US |
dc.subject | колективна монографія | en_US |
dc.subject | професійна освіта | en_US |
dc.subject | використання цифрових технологій | en_US |
dc.subject | можливості ZOOM | en_US |
dc.subject | громадянсько-патріотичне виховання | en_US |
dc.subject | здобувачі вищої освіти | en_US |
dc.title | Теорія і методика професійної освіти | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Монографія |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теорія і методика професійної освіти_монографія_2024.pdf | 1.21 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.