Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10503
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНосовець, В. С.-
dc.date.accessioned2025-02-07T14:19:31Z-
dc.date.available2025-02-07T14:19:31Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationНосовець В. С. Іспанські педагоги про університетську освіту як складник національного регенераціонізму на межі ХІХ – ХХ століть. // International scientific-practical conference “Science, education, technology and society: global trends and regional aspects”: conference proceedings (Tampere, Finland, January 9, 2025). Tampere, Finland: Scholarly Publisher ICSSH, 2025. Р. 18-19.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10503-
dc.description.abstractРозвинення університетської освіти – невід’ємний складник національного регенераціонізму, як виходило із роздумів та міркувань іспанських інтелектуалів, представлених у різних промовах та публікаціях 1890-х років. Іспанські університети потребували вдумливого реформування. Із “мертвих організмів”, на переконання величних іспанських педагогів, вони мали перетворитися на живі мікросвіти із духом натхненного дослідницького пошуку, із прагненням “олюднювати” соціум, із намаганням модернізувати життєвий простір.en_US
dc.publisherInternational scientific-practical conference “Science, education, technology and society: global trends and regional aspects”en_US
dc.subjectіспанські педагогиen_US
dc.subjectуніверситетська освітаen_US
dc.subjectнаціональний регенераціонізмen_US
dc.titleІспанські педагоги про університетську освіту як складник національного регенераціонізму на межі ХІХ – ХХ столітьen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іспанські педагоги.pdf224,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.