Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10503
Назва: Іспанські педагоги про університетську освіту як складник національного регенераціонізму на межі ХІХ – ХХ століть
Автори: Носовець, В. С.
Ключові слова: іспанські педагоги
університетська освіта
національний регенераціонізм
Дата публікації: 2025
Видавництво: International scientific-practical conference “Science, education, technology and society: global trends and regional aspects”
Бібліографічний опис: Носовець В. С. Іспанські педагоги про університетську освіту як складник національного регенераціонізму на межі ХІХ – ХХ століть. // International scientific-practical conference “Science, education, technology and society: global trends and regional aspects”: conference proceedings (Tampere, Finland, January 9, 2025). Tampere, Finland: Scholarly Publisher ICSSH, 2025. Р. 18-19.
Короткий огляд (реферат): Розвинення університетської освіти – невід’ємний складник національного регенераціонізму, як виходило із роздумів та міркувань іспанських інтелектуалів, представлених у різних промовах та публікаціях 1890-х років. Іспанські університети потребували вдумливого реформування. Із “мертвих організмів”, на переконання величних іспанських педагогів, вони мали перетворитися на живі мікросвіти із духом натхненного дослідницького пошуку, із прагненням “олюднювати” соціум, із намаганням модернізувати життєвий простір.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10503
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іспанські педагоги.pdf224,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.