Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10502| Назва: | Постать Мануеля Коссіо у педагогічному дискурсі Лоренсо Лузуріаги |
| Автори: | Зайченко, Наталія Іванівна |
| Ключові слова: | постать Мануеля Коссіо педагогічний дискурс Лоренсо Лузуріаги |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | International scientific-practical conference “Science, education, technology and society: global trends and regional aspects” |
| Бібліографічний опис: | Зайченко Н. І. Постать Мануеля Коссіо у педагогічному дискурсі Лоренсо Лузуріаги. // International scientific-practical conference “Science, education, technology and society: global trends and regional aspects”: conference proceedings (Tampere, Finland, January 9, 2025). Tampere, Finland: Scholarly Publisher ICSSH, 2025. Р. 11-13. |
| Короткий огляд (реферат): | На погляд Лоренсо Лузуріаги, саме Мануель Коссіо був найяскравішим представником іспанської реформаторської педагогіки, ініціатором модерних педагогічних ідей. Наприклад, у його відомому дискурсі “Учитель, школа та навчальний матеріал” (Мадрид, 1910) йшлося про необхідність зміни характеру навчання з пасивного, рутинного на активний, живий, зокрема, педагог наголошував: “освічена людина – не та, яка знає, а та, яка вміє робити і шляхом діяльності втілює в життя ідеї”. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10502 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Постать Мануеля Коссіо.pdf | 231,79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.